スポンサーサイト

--'--.--
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。

スポンサー広告 : トラックバック(-) : コメント(-)

daze.

2005'10.02
I know. I'm supposed to be studying. It's hard to do so when you realise you can't absorb anymore. And it's worst to realise that... I have half the syllabus left to complete.

I'm going to go into the exam hall knowing I am the only one who never studied deep enough for both areas of history such that I probably will score lowest. It is making me feel like I don't want to take this exam. I don't want to score the lowest, but no matter how much I mug now, it's useless. The last time I got my test paper back for history, I scored lowest in class and I really felt horrible.

眼泪都出来了啦!!!

我真的不想听到"加油,你能办得到的!"因为,想一想,现实一些吧.这是不可能的. 请别说我都还没试试看...如换成是你,你也会了解的.
スポンサーサイト

Everyday Life : trackback(0) : comment(6)

Heh xD Im trying hard to study too but my heart's not in it lah aargh!! Haha i always score the lowest >_< Demo nobody really cares abt the marks, we just laugh at each other >_< Recent math test nobody passed haha the highest was 7!!! x__x The principal vomit blood in her office already haha.

There's Massu uchiwa?!?! Ahh I want <3 What abt Tegoshi? Jean wants the Tegoshi one xD I couldnt preorder the K8 Magical Summer Yassan uchiwa, quite sad na~ Though it's ok, then I wont be spending money :D MISE IS KILLER MAN >_< Compared to your $8!!! Money seems to fly away so fast when we visit Mise >_< Maybe there got poisonous charm, once we step into the shop we get hypnotised to buy stuff -_____-

Yeah I think Kusano bought those bands himself lah hor. Maybe he trying to set fashion statement with those bands. Kame keeps wearig the white one too, so maybe Kusa is trying to copy Kame again xDD
*im just trying to console myself and brainwash myself to believe its not from someone special :(*

Yeah and I thought Japan is the most expensive place to live in... how come Singapore seems so much more expensive?!?! All because of these scumbags like Mise that cheat young and pretty schoolgirls of their money hor!! ^^

Haha Kusano looks nice in singlets ah?? Most of the time I find watever he wears v qian bian heh ^^; Cos he's very qian bian xD So if you say nice, should be nice lah hor xDDDD!!!! I think Tegoshi looks nice in a singlet!!! Argh if Kusano is a lifeguard he'll molest those young innocent girls when he save them >_< Touch here touch there hahaha that's hentai Kusano I think I know your nii-chan too well ;) You shouldnt hold such high hopes for him he's such a bastard ^&%$# But I love him aiyo *cries*

Whenever I see strawberries I think of Kusano too!! I grew to love them too :)))

Haha yeah my classmates like to joke abt how pretty they look too ^^ But nah they wont tell me to stop liking them >_< Haha you know how ugly Kusano is, everytime I show my friends they'll go "eeee" Aiyo Kusano so ugly I dont dare to show him out le lah!!

Eeeks my friends and sis say Kusa looks like Wang Ren Fu too. Got meh?!?! But my good friend Melissa is a super Wang Ren Fu fan (yucks that gay!!) and she's not interested in Kusano. Hey that means the 2 of us dont go for looks ne! ^^ Cos if I like Kusano I'll like Ren Fu cos he looks like Kusano, and Melissa vice versa.. but no ayee :))) Which means we love them for who they are not cos of what they look like, awwww! And saying Kusano looks like Ren Fu is sort of an insult, Kusano might be ugly I know but he doesnt look gay!!! This time round must defend him ^^;;

Yeah lor how come Yamapi's face looks so bloated!! Aiya but too skinny also not good, maybe he grow fatter he'll be healthier :) We want a healthy NEWS leader~~

Haha I still want to marry Kusano. Though his girlfriend list is so %$&@(&#. Must like soccer, must know how to whistle argh! Nvm, for Kusano, I'll learn to like all those even if I hate them now >_< This is love xD Must make sacrifices for him heh heh. I'm even climbing the stairs instead of taking escalators cos Kusa says he likes girls who prefer stairs to lifts heeeeh ^^; Haha I hit Yamapi's wife rank in his list.. I like his list, but I like Kusano wat to do?!?!

Ahh sky likes shingo? haha I just prefer him out of the ppl im SMAP so I wont snatch with you dont worry XD I only want Kusano!!~~

Ahh I think I made a mistake heh. Xiah is exactly 2 years older than you. Still young lah hor ;) So cool ne, 2 things in common. I'm still jealous!!!!

Heh this comment's gonna come out long but I dont think it'll be as long as my 2nd last one haha that was so long! What's with us and long comments haha <333








kelly:2005/10/02(日) URL  [編集]

このコメントは管理者の承認待ちです

-:2005/10/02(日)   [編集]

このコメントは管理者の承認待ちです

-:2005/10/02(日)   [編集]

Haha, kelly sure can write long post!! Aiyar, Shingo oso not my type, jus a gd buddy, hahaha, he too old liao, 11 yrs difference, a big no no!! He more like brother lar.. =P

Ryo my husband lar, and syl keep stealing him, haha!!
Note to syl: hands off Ryo!! Or sld I tell tat to Uchi instead? Hahhaha!!

Wow, after seeing the trailer, I want to watch!! But in English, I dun trust their English, hahahaha, hope got chi subs oso, hee.. =P

shi-chan, I cun read the chi words leh, use wat encoding ar, I oni can read half..

sky:2005/10/03(月) URL  [編集]

heyhey! =D Sorry I won't be tagging for about 2 months or so cos I gotta study for my O's. Anyway, all the best for your jc exams! Ganbatte ne~! ^^

ag:2005/10/03(月) URL  [編集]

opps sorry last post before I leave. Did you buy Myojo nov issue? NEWS, KAT-TUN, Arashi, V6, K8 etc are inside. @_<!!! Apparently there are Jin and Kame paper tear-off posters inside! This may be kind of late but if you bought it, good for you! ^^

ag:2005/10/03(月) URL  [編集]

Post your Comment













 管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

この記事のトラックバックURL

« Back  |TOPNext »
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。